مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

باغچه ی کوچک ...

باغچه ی کوچک

 

تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه ی همسایه ، سیب را دزدیده ام

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو  رفتی و هنوز سالهاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام هایت می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا باغچه ی کوچک ما سیب نداشت

 


سلام به دوستان عزیزم

تقریباً 19 ماه پیش آقای سامان اومده بود خونه مون و این شعر رو توی کامپیوترم نوشت و ذخیره اش کرد.

من بدون اینکه شعر رو بخونم از ازش خوشم نیومد ...  

بعد از 19 ماه [که اگه دقیقتر حساب کنم میشه 19 ماه و 2 روز] اتفاقی اون فایل رو دیدم و همین که خط اولش رو خوندم که ببینم چیه ...

یهو فهمیدم که طفلکی سامان چه شعر قشنگی رو نوشته بود و من ندونسته بودم

 

ضمن معذرت از سامان جان ، این شعر رو به همه شما تقدیم می کنم

در ضمن حبیب ، یکی از خوانندگان نامی ایران این شعر رو با اندکی تغییر خونده اند.

برای دانلود ترانه همین شعر، روی لینک زیر کلیک کنید.

حجمش هم زیاد نیست ، یعنی 978 کیلو بایته [حالا شما بگین 1 مگابایت]

 

DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
ابی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://ebijuve.blogfa.com

سلام بر داش مسلم عزیز !
خوبی داداش .. ای ول پستت محشر بود ..
فعلا بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد