مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

مهمانی خدا ...

سلام به همه دوستان گلم ...

اول از هر چیزی بگم که امروز من خیلی خوشحال هستم ... آخه قراره چند روز دیگه به یه مهمونی برم

من خیلی از مهمونی خوشم میاد ... علی الخصوص این مهمونی که با بقیه مهمونی ها فرق داره 

واسه همین ... از همین امروز خودم رو آماده کردم و لباسای مهمونی ام رو پوشیدم و خودم رو آماده نشون دادم

می دونیند چیه؟؟!!!

من دوست ندارم برای میزبانم ناراحتی ایجاد  کنم و همیشه سعی میکنم مهمون خوبی باشم.

مهمونی خدا

راستی همه شما هم دعوت دارین و می دونم که بیشترشما دارین خودتون رو آماده می کنین.

امیدوارم که همه دوستانی که می خوان به این مهمونی برن ، بتونن مهمون خوبی باشن.

چهلم خسرو شکیبایی

با سلام خدمت دوستان عزیز...

 

 

خسرو شکیبایی

 

 

امروز چهلمین روز در گذشت هنرمند محبوب ، مرحوم خسرو شکیبایی هست.

من که زیاد ازش خاطره ندارم چون به تلویزیون نگاه نمی کنم ، فقط تیزر های تبلیغاتی چند تا از فیلم های اخیرش رو  دیده بودم که معلوم بود خیلی فیلم خوبی بودن و خودش که معلوم بود تونسته بود که نقشش رو خوب ایفا کنه.

در هر صورت محبوب بود و من هم با اینکه فقط یکی دو فیلم ازش دیده بودم بازم بهش احترام می زاشتم

روحش شاد

امروز پستم رو به مرحوم خسرو شکیبایی اختصاص دادم ، واسه همین یکی از شعرای سهراب سپهری رو (با صدا خسور شکیبایی) رو واسه دانلود گذاشتم

اسم این شعر هست پیامی در راه

 

دانلود پیامی در راه

 

متن شعرش رو هم تو ادامه مطلب گذاشتم ، اگه خواستین می تونین اون هم داشته باشین ، ضرر نداره


در پایان یه نکته رو باید یادآوری کنم که این ام.پی.تری رو من از سایت تبیان گرفتم

ادامه مطلب ...

بیست و دومین پست و یک سالگی دفتر انشای من (آقای مسلم)

سلام به دوستان عزیز و گرامی دنیای مجازی ...

دیروز 5 شهریور مصادف بود با اولین پست وبلاگی دوران زندگی من

اون موقع ها این وبلاگ رو فقط به صرف اینکه وقتم رو بگذرونم درست کردم و هم انشای خرابم رو تقویت کنم.

یک سال از اون روزا گذشت ، انشام که خوب نشد هیچ ، بدتر هم شد...

آخه تو یه دوگانگی افتادم  که اگه اونو برطرف کنم مشکل حل میشه...

اما ...

تو این یک سال دوست ها خوبی رو پیدا کردم که با وجود اونا و استفاده از راهنمایی ها (مستقیم و غیر مستقیم) این دوستان تونستم تو مقاطعی از زندگیم بر مشکلات غلبه کنم.

واسه همین سعی میکنم که اگه این دفتر انشام رو بستم ، دوستایی که به واسطه این دفتر انشا باهاشون ارتباط داشتم رو از دست ندم.

هر چند که این یکی دو ماه اخیر نتونستم اونجور که باید و باشد در دسترس باشم.

ولی همیشه به فکرتون بودم

 با اینکه این پست یه جورایی یه پست ویژه است ولی اصلاً اینجوری نیست و برعکس همه پست ها هیچی ندارم بدم

به بزرگی خودتون ببخشید ...

آخه تو این دوره زمونه همه وبلاگ ها پرشون جک و اس ام اس خفن و از این جور چیزاست