مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

چهلم خسرو شکیبایی

با سلام خدمت دوستان عزیز...

 

 

خسرو شکیبایی

 

 

امروز چهلمین روز در گذشت هنرمند محبوب ، مرحوم خسرو شکیبایی هست.

من که زیاد ازش خاطره ندارم چون به تلویزیون نگاه نمی کنم ، فقط تیزر های تبلیغاتی چند تا از فیلم های اخیرش رو  دیده بودم که معلوم بود خیلی فیلم خوبی بودن و خودش که معلوم بود تونسته بود که نقشش رو خوب ایفا کنه.

در هر صورت محبوب بود و من هم با اینکه فقط یکی دو فیلم ازش دیده بودم بازم بهش احترام می زاشتم

روحش شاد

امروز پستم رو به مرحوم خسرو شکیبایی اختصاص دادم ، واسه همین یکی از شعرای سهراب سپهری رو (با صدا خسور شکیبایی) رو واسه دانلود گذاشتم

اسم این شعر هست پیامی در راه

 

دانلود پیامی در راه

 

متن شعرش رو هم تو ادامه مطلب گذاشتم ، اگه خواستین می تونین اون هم داشته باشین ، ضرر نداره


در پایان یه نکته رو باید یادآوری کنم که این ام.پی.تری رو من از سایت تبیان گرفتم

روزی خواهم آمد

روزی خواهم آمد و پیامی خواهم آورد

در رگ ها نور خواهم ریخت

و صدا در داد ای سبدهاتان پر خواب سیب آوردم سیب سرخ خورشید

خواهم آمد گل یاسی به گدا خواهم داد

زن زیبای جذامی را گوشواری دیگر خواهم بخشید

 کور را خواهم گفتم : چه تماشا دارد باغ

 دوره گردی خواهم شد کوچه ها را خواهم گشت جار خواهم زد : ای شبنم شبنم شبنم

رهگذاری خواهد گفت : راستی را شب تاریکی است کهکشانی خواهم دادش

روی پل دخترکی بی پاست دب کبر را بر گردن او خواهم آویخت

هر چه دشنام از لب خواهم برچید

 هر چه دیوار از جا خواهم برکند

رهزنان را خواهم گفت : کاروانی آمد بارش لبخند

ابر را پاره خواهم کرد

 من گره خواهم زد چشمان را با خورشید ‚ دل ها را با عشق سایه ها را با آب شاخه ها را با باد

و به هم خواهم پیوست خواب کودک را با زمزمه زنجره ها

 بادبادک ها به هوا خواهم برد

 گلدان ها آب خواهم داد

خواهم آمد پیش اسبان ‚ گاوان ‚ علف سبز نوازش خواهم ریخت

مادیانی تشنه سطل شبنم را خواهم آورد

خر فرتوتی در راه من مگس هایش را خواهم زد

خواهم آمد سر هر دیواری میخکی خواهم کاشت

پای هر پنجره ای شعری خواهم خواند

هر کلاغی را کاجی خواهم داد

 مار را خواهم گفت : چه شکوهی دارد غوک

آشتی خواهم داد

 آشنا خواهم کرد

راه خواهم رفت

 نور خواهم خورد

 دوست خواهم داشت

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست من
بعد از چند ماه و با داشتن اوفات فراغت اومدم و وبلاگم رو آپدیت کردم
خوشحال میشم در نظرسنجیم شرکت کنی و نظرت رو صادقانه بیان کنی
به امید دیدار

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

حلول ماه مبارک رمضان مبارک...
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده محترم ....
منتظر دیدار و محبت شما هستم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد