مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

ون پرسی: هواداران می دانند من احساساتی هستم!

ون پرسی از تشویق های هواداران در این هفته ها لذت برده است.

تنها سه هفته پس از وارد شدن به باشگاه صدتایی های آرسنال، کاپیتان ون پرسی بار دیگر مقابل ساندرلند دو گل به ثمر رساند که منجر به پیروزی آرسنال در آن بازی شد.

گل های رابین در این بازی ها، با منفجر شدن ورزشگاه همراه بود و هواداران او را به شدت تشویق می کردند. رابین بار دیگر باید در امارات مقابل استوک بازی کند و می تواند منتظر یک استقبال گرم دیگر باشد.

بازیکن هلندی آرسنال معتقد است در برابر حمایت هواداران احساس کوچکی میکند!

"شنیدن تشویق ها زیباست! من همه نظرات را میخوانم. من هواداران را خیلی خیلی جدی گرفته ام و فکر می کنم آنها عالی هستند.

فوق العاده است که بدانید مردم کاری که شما انجام می دهید را دوست دارند. فکر می کنم آنها می بینند که من برای کاری که انجام می دهم، پرشور و احساس هستم و عاشق بازی هستم. بنابراین تعریف و تمجید های بزرگی است و من عاشق شنیدن این چیزها هستم!

اما ما هنوز راه زیادی در پیش داریم و چیزهایی زیادی برای اثبات وجود دارد. هنوز اوایل فصل است بنابراین هدف من اینست که همینطور ادامه دهم و قوی و قوی تر شوم. "


برای دانلود ویدئوی بازی ون پرسی مقابل ساندرلند بر روی لینک زیر کلیک کنید!

Page Download

___________________________________________

منبع: وبسایت رسمی آرسنال / www.arsenal.com

نظرات 1 + ارسال نظر
اشک شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

در هلندی v را ف می خوانند
پس می شود فن پرسی نه؟
موفق باشی

راستش منم تو این 7 - 8 سال اخیر همش می گفتم فن پرسی!
اما همین که فهمیدم انگلیسیش میشه ون پرسی، دیگه میگم ون پرسی!
می دونم، حق با شماست! اما ون پرسی الان تو لیگ انگلیسه و بیشتر تلفظ انگلیسیشو به کار می برن.
اما بازم با این اوصاف من بیشتر دوست دارم بگم فن پرسی، تا ون پرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد