مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

پست هجدهم ...

سلام به همه دوستای گلم

مثل اینکه بازم دیر اومدم ... مشغله تحصیلی نمی ذاره  

بغیر از درسام یه مشکل اینترنی هم واسم پیش اومد که واسه دومین بار کمرم رو شکست

دفعه اول قبل از عید بود و خیالم راحت بود که روزای تعطیل مشکل رو رفع میکنم

ولی این بار وسط امتحانا ... اعتراف میکنم که دارم تسلیم میشم

 

داشت یادم میرفت که چرا دوباره اومدم ...

با اینکه حال اینترنت رو نداشتم (به خاطر اون مشکل) ولی بازم یه اتفاقای قشنگی برام افتاد

و اومدم از خدا تشکر کنم ... به خاطر خوبی هاش

به نظر من اگه خدا یه نعمتی رو از کسی بگیره بازم لطف میکنه ... حتماً حکمتی داشته

یا اگه ماشین لهت کنه و بعد ببینی که خواب بوده ، بازم لطف خداونده که باید شاکرش باشیم

 

راستی داشت کم کم اون بیت مشهور رو فراموش میکردم ها ...

جا داره یه بار بگمش : ...

گر در ره شهوت و هوا خواهی رفت

کردم خبرت که بی نوا خواهی رفت

 

 

خیلی با معنیه نه ...!!!؟؟؟؟

در هر صورت

گر در ره شهوت و هوا خواهی رفت

کردم خبرت که بی نوا خواهی رفت