مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

جوونی...


لالایی می خونم، روتو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب


جوونم کن اگه جرمه جوونی، 

جوونی کن که پامون گیر باشه

فقط تقدیره که می شه همیشه 

دعا کن عشقمون تقدیر باشه

کجایی خالق اون لحظه می شی

که من شادم سر راه نگاهت

از اینجا هاله ماه رو نگاه کن

ببین امشب چقدر ماهه نگاهت

تو نزدیکی که دنیا دور می شه

آدم با عشق تو مغرور می شه

خیالم راحته هستی و هر شب

تو آغوش خودم خوابی همیشه


آدم بدون روح  می مونه روی آب

عادت کن هر شبو با من بری به خواب

لالایی می خونم رو تو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب

من با تو روشنم تنها به من بتاب

دست منو بگیر با تو برم به خواب


جوونم کن اگه جرمه جوونی

جوونی کن رو رویا پا بزارم 

تو آغاز همین پایان خوبی

چه روزهای قشنگی با تو دارم

ببین چشم هامو رو دنیا ببندم

بزار چیزی به غیر از تو نبینم

فقط دوره تو می چرخم همیشه 

تو خورشیدی و من کل زمینم

چه جوری پنجره بازه به بیرون

تو خوابیدی ولی بیدار شیشه

ببین احساس دیروز من و تو 

چه احساس قشنگی داره می شه


لالایی می خونم روتو می پوشونم

بی ترس و اضطراب با من بری به خواب

آدم بدون روح می مونه روی آب 

عادت کن هر شبو با من بری به خواب


من با تو روشنم تنها به من بتاب 

دست منو بگیر با تو برم به خواب

دست منو بگیر با تو برم به خواب


برای دانلود آهنگ جوونی با صدای حسن شماعی زاده بر روی لینک های زیر کلیک کنید

DOWNLOAD 128 Kbps

DOWNLOAD 64 Kbps