مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

فیلم تو!

فیلم تو / خواننده محمد امین غلام‌یاری / زبان: کردی

دانلود با کیفیت 64 / سایز 1667 کیلوبایت

دانلود با کیفیت 128 / اندازه 3350 کیلو بایت


[متن ترانه به زبان کردی]

فیلمه تو سازیا، دل مه شکیا

بیزارم کردی له وه ای دنیا


یارکت ها کو، مبارکت بو

کاسه کوزه ات جمع که و اره بچو


آخه ظالم بدیم اَرات چه بی

او غریبه چی بیتر وَ ایمه بی


هر چی زجر کیشام، کاش وَ سرت بای

گرد یکی تر چیدو، ولام نوسای


خیانت کٍردی، آبریم بٍردی

مه خوم دیمو چیدو دسی گردی


آخه ظالم بدیم اَرات چه بی

او غریبه چی بیتر وَ ایمه بی


[ترجمه فارسی]

فیلم تو ساخته شد، دل من شکست

بیزارم کردی از این دنیا


یارت کجاست؟ مبارکت باشه

بارو بندیلتو ببنید از اینجا برو


آخه ظالم چه بدی در حقت کردم

اون غریبه چیش از من بهتر بود


هر چقدر زجر کشیدم، کاشکی به سرت بیاد

با یکی دیگه رفتی و پیشم نموندی


خیانت کردی، آبرومو بردی

من خودم دیدم رفتی دستشو گرفتی


آخه ظالم چه بدی در حقت کردم

اون غریبه چیش از من بهتر بود



پ.ن: دیروز بعد از ظهر داشتم وارد خونه می‌شدم؛ تا اینکه یه ماشین وایساد؛

راننده: ببخشید آقا!

من: بخشیدمتون این چه حرفیه!

راننده: آقا خیابون بیگ‌زاده کجاست؟

من: [با شک و تردید] کجا رو می‌گید؟

راننده: خیابون بیگ‌زاده رو می‌گم!

من: [با لبخند] خودم بیگ‌زاده هستم در خدمتتونم، اما خیابون شهید علی بیگ‌زاده اونور بلواره!

من: با کی کار داشتین؟

راننده: با آقای ****

من: آره همون طرفاست.

راننده: دستتون درد نکنه.

من: خواهش

من: [این چه وضع آدرس پرسیدنه! خب بگو خیابون شهید علی بیگ‌زاده! همین جوری آدرس پرسیدی که تو این شهر به کوچیکی گم شدی]

لوکاس پودولسکی

لوکاس پودولسکی به آلمانی:  Lukas Podolski(متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۵ در گلیویسه، سیلیزیا، لهستان)، فوتبالیست آلمانی و بازیکن کلن و تیم ملی آلمان است. او در سال ۲۰۰۶ لقب بهترین فوتبالیست جوان را به دست آورد. او پس از سپری کردن دورانی ناموفق در باشگاه بایرن مونیخ از تاریخ ۱ جولای ۲۰۰۹ مجدد به باشگاه سابق خود کلن بازگشت. پودولسکی در جام جهانی آفریقای جنوبی زننده اولین گل آلمان به تیم استرالیا بود، او همچنین در بازی با انگلستان در مرحله یک هشتم پایانی موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود را به عدد ۴۰ رساند.

او در بازی مقابل دانمارک در بازی های مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ صدمین بازی ملی اش را برای تیم ملی آلمان انجام داد و به باشگاه صد تایی ها پیوست وی در آن دیدار همچنین موفق شد چهل و چهارمین گل ملیش را نیز به ثمر برساند.

وی سرانجام در تابستان سال ۲۰۱۲ از تیم فوتبال کلن جدا شد و به آرسنال پیوست.

دانلود ویدیوی لوکاس پودولسکی در حال امضای قرارداد با باشگاه آرسنال 

دانلود ویدیوی لوکاس پودولسکی در حال دیدن از باشگاه آرسنال


 

لقب:

Prinz Poldi

تاریخ تولد:

1985/6/4 (سن 27)

محل تولد:

Gliwice

ملیت:

آلمان

قد:

180 cm

وزن:

81 Kg

پست:

مهاجم


وفاداری به باشگاه
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    
خلاقیت
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
شیرجه رفتن
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
دریبل/کنترل توپ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
استقامت
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
فاکتور ترسناکی
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
سرزنی
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
غریزه کشنده
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
شوت زنی
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
سرعت
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

میزان تلاش و کار
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


منابع: 
  1. وب‌سایت رسمی باشگاه آرسنال
  2. دانشنامه پارسی ویکیپدیا
  3. وبسایت گل

بازتاب قهرمانی اسپانیا در شبکه های اجتماعی!

بازنده ها بروند اسپاگتی بخورند

بعد از برگزاری دیدار فینال یورو2012 و برد قاطعانه تیم ملی اسپانیا مقابل ایتالیا، شبکه های اجتماعی پر شد از جملات و تصاویر طنز آلود مرتبط با دیدار فینال. خیلی از هواداران اسپانیا، قهرمانی تیمشان را با انتشار این تصاویر جشن گرفتند


روی تابلوی آبی نوشته: فقط برای بهترین ها: اسپانیا به تاریخ پیوسته و روی تابلوی سفید می خوانیم: بازنده ها، بروند اسپاگتی بخورند




هیچ دویی بدون سه وجود ندارد



مه‌ی...


فرمیسک / مه‌ی

هینده ناهینه دنیا خم بخوی
امانه­تی  هاتوی ده­به  زو بروی

خو به تایبه­تی  روژانی  پیری
با  شه­پول  بگری به گوشه گیری

به­بی خه­می بژی، به­بی خه­می بمره
تو  شه­یدا یه­کی می خانه بگره

صوفی  بسیه­تی   راستی مه­پوشه
وره له­گل  من پیکیک بنوشه

 ئه­ره  بو ئه­ولا  وه­کو  مزرایه
کلوشه­ی ریشت چی له­در نایه

به­بی خه­می بژی به­بی خه­می بمره
تو  شه­یدا یه­کی می خانه بگره

برای دانلود موزیک ویدیوی مه‌ی، با صدای فرمیسک، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.
حجم: 12.9 مگابایت / فرمت: WMV / کیفیت: معمولی