مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

سیزده و هفتاد و پنج صدم!

فصل، فصل امتحاناته...

خیلی ها دغدغه این روزها رو دارن، حالا یا با خوندن درس‌های انبار شدشون یا دارن دنبال تکنیک‌های دور زدن معلم یا مراقب سر جلسه امتحان هستند برای تقلب. 

نه... نه... سوءتفاهم نشه، من قصد ندارم به کسی تقلبی یاد بدم، چون می‌دونم اصلاً کار خوبی نیست؛ اما خب یه چیزایی و یه کارایی از این موجود دو پا سر می‌زنه که واقعاً نمیشه ازشون به راحتی گذشت.

آره... می‌خوام چند نمونه از تقلب‌های ما آدما تو جلسات امحتان رو به تصویر بکشم. امیدوارم خوشتون بیاد.



















پ.ن: دوستان، تصمیم گرفتم بلاگم رو عوض کنم، آدرس + ظاهرش. 

آدرسش رو همین چند روز پیش و کاملاً اتفاقی به ذهنم خورد، سیزده و هفتاد و پنج صدم! شاید زیاد جالب نباشه اما واسه خودم کلی معنی داره.

اما در مورد ظاهرش، فعلاً چیزی تو ذهنم نیست. اما اگه تو این تعطیلات تابستون، سرم خلوت بود، شاید یه چیزی سرهم کردم.

پس با این اوصاف یه دفتر انشای جالب تو راهه.

تا یادم نرفته، دوستان اگه ایده‌ای ی فکری دارن، ‌بازگو کنن، شاید عملی‌شون کردم. منم خیلی خوشحال می‌شم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ کس شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

من عاشق تقلبم

سام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

سلام مسلم جان
خدایی چقدر دنیای کوچیکیه اینترنت ...
بر حسب اتفاق تو یکی از وبلاگها نظر داده بودی دیدمت
به ما هم یه سر بزن ...
(سعید رحیمی ) البته اسم مستعارم سام هستش و با همین اسم بخونیم هه لذته
وبلاگت بیسته پسر

آره...
خیلی کوچیکتر از اونی که فکر می‌کنیم.
خوش اومدی سعید جان.
پس من با افتخار لینکتون می‌کنم.
موفق باشی عزیز...

اشک - غریبه سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com

با مزه بود...

فاطمه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام

کاش میشد منم اینجوری تقلب میکردم که اینجوری نشم

تقلبای دوهزار و دوازده ای

ممنون

ایران دخت پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

سلام تقریبا همه مطالبتونو خوندم.وب خوبی دارین.
همه عشق فصل امتحانا به نواوری در امر مقدس تقلبه!!! ولا غیر.
فرصت کردید به من هم سر بزنید ممنون

از اینکه مقدسه هیچ شکی نیست!؟
مرسی که سر زدین.
چند دقیقه بعد از گذاشتن نظرتون (کامنت) فرصتش شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد