مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

پرواز...


پـــــــــــرواز

من و تو دو تا پرنده تو قفس زندونی بودیم

جای پر زدن نداشتیم ولی آسمونی بودیم


ابر و بارونو میدیدیم اما دنیامون قفس بود

چشم به دوردستا نداشتیم همینم واسه ما بس بود


اما یک روز اونایی که ما رو با هم دوست نداشتن

تو رو پر دادن و جاتم یه دونه آینه گذاشتن


منِ خوش باور ساده فکر میکردم روبرومی

گاهی اشتباه میکردم من کدومم تو کدومی!


با تو زندگی میکردم قفس تنگ و سیاهو

عشق تو از خاطرم برد عشق پر زدن تا ماهُ


اما یک روز بادِ وحشی رویاهامو با خودش برد

قفس افتاد و شکستُ آینه افتاد و تَرَک خورد


تازه فهمیدم دروغ بود دنیایی که ساخته بودم

دردم از اینه که عمری خودمو نشناخته بودم


تو تو آسمونا بودی با پرنده های آزاد

منِ تن خسته رو حتی یکدفعه یادت نیفتاد


حالا این قفس شکسته راهِ آسمون شده باز

اما تو قفس نشستم دیگه یادم رفته پرواز


برای دانلود آهنگ و موزیک ویدیو پرواز با صدای سیاوش قمیشی؛ لطفاً بر روی لینک ها کلیک کنید

Download Music Video

Download Music 128

نظرات 3 + ارسال نظر
VN!W دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://review1989.blogsky.com

داستان غم انگیزیه!
واسه مایی که تو رویا زندگی میکنیم شاید واقعی باشه!
اولین موردی که گفتم اهنگ پرنده های قفسی سیاوش بود
پرنده های قفسی عادت دارن به بی کسی و...
اما در هر دو مورد صدای سیاوش تو ذوقم خورد
منو ببخشید اگه نظرم مخالف شماست ولی بنظرم خواننده ی خوش صدایی نیست...
البته خیلی ها هم خواننده های مورد علاقه ی منو نمی پسندن!!!

بله، شعر پرنده های قفسی رو دوران ابتدایی رو یه پوستر رو دیوار خاله ام دیدم، اون موقع معنی اش رو درک نکردم. اما در مورد مخالف نظر بودن یا نبودن، باید بگم همچین هم مخالف نیستین. چون که من هم صداشو زیاد قبول ندارم، صدای مورد نظرم یکی دیگه است، که بازم اون واسه بقیه اصلا جالب نیست. اما از اونجایی که سیاوش آهنگ سازه و تو انتخاب شعر حواسشون به کیفیت هست، منم خواه نا خواه آهنگاشو گوش می دم.

امینه یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://aminezh.persianblog.ir

سلام خوبید آقای بیگ زاده؟....کلا نیستید یا هم هستید به ما سر نمیزنید.؟..خلاصه به رسم ادب اومدیم به برادر بزرگترمون سلامی عرض کنیم که ی پست عالی نصیبمون شد

VN!W شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://review1989.blogsky.com

سلام اقای بیگ زاده
با این پست شما برای دومین باری هست که اول یه شعری را میخونم
ازش لذت میبردم
بعد اهنگ مربوط به اونو گوش میکردم و
چقدر خوشحال میشدم که شعر را قبل از شنیدن اهنگ خوندم
اتفاقا هر دو مرتبه هم اهنگ با صدای سیاوش بوده!!!
ممنون
سربلند باشید

راستش رو بخوایین من اول به متن و شعر یه آهنگ توجه می کنم. نمی دونم چرا اما سیاوش همیشه متن شعراش قویه.
اینم غم انگیز ترین داستان عشقیه که می تونه اتفاق بیفته، واسه این پرنده اتفاق افتاده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد