مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

Fairytale


Alexander Rybak - Fairytale

Years ago when I was younger
I kinda’ liked a girl I knew.
She was mine, and we were sweethearts,
That was then, but then it’s true

I’m in love with a fairytale
Even though it hurts.
‘Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

Every day we started fighting,
Every night we fell in love.
No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above

I don’t know what I was doing
But suddenly we fell apart.
Nowadays I cannot find her.
But when I do we’ll get a brand new start

I’m in love with a fairytale
Even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

She’s a fairytale
Yeah
Even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

 
ترجمه فارسی
سالها قبل، وقتی جوون تر بودم
یه جورائی از یه دختری خوشم میومد
اون مال من بود و ما دلبر همدیگه
این مال اون موقع اس اما واقعیه

من عاشق قصهء دختر شاه پریون شدم
با اینکه آزاردهنده اس
برام مهم نیست حتی اگه مجنون بشم
من قبلاً نابود شدم

هر روز دعوا می کردیم
هر شب عاشق می شدیم
هیچ کس نمی تونست تا این حد غمگینم کنه
اما کسی هم نمی تونست تا این حد من رو به اوج ببره

خودمم نمی دونم چی کار می کردم
ناگهان از هم جدا افتادیم
امروز دیگه نمی تونم پیداش کنم
اما اگه تونستم، دوباره از نو شروع خواهیم کرد


برای دانلود این آهنگ لطفاً بر روی لینک زیر کلیک کنید

Page Download

نظرات 4 + ارسال نظر
ایران دخت چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

سلام جناب بیگ زاده
خدارو شکر بالاخره آپ کردید

من خیلی خیلی این آهنگ رو دوست دارم.... ممنون

مرسی
ولی من یه جوری دیگه این آهنگ رو دوست دارم...

سام سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

و از همه مهمتر وقتی که نظر میخوای بدی این موضوع لایک فعال میشه و بازم مهم اینکه نظراتو هم میشه لایک داد

سام عزیز
فقط کافیه تو تنظیمات بلاگ‌اسکای تیک این گزینه ها رو بزنی
خودش درست میشه.

سام سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییـ
بود حتما تو آهنگ بعدی وبلاگ استفادش میکنم ... میگم خوش سلیقه ای بگو آره
مسلم جون فدات این کد لایک زدن به پستا رو چطور ایجادش کردی میشه واسه منم توضیح بدی ؟

سام سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

معمولا موزیکای خاصی رو میذاری رو وبلاگت ... پس دانلودش میکنم

این موزیک شرح حال تو نیست ها...
از من گفتن بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد