مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

فیلم تو!

فیلم تو / خواننده محمد امین غلام‌یاری / زبان: کردی

دانلود با کیفیت 64 / سایز 1667 کیلوبایت

دانلود با کیفیت 128 / اندازه 3350 کیلو بایت


[متن ترانه به زبان کردی]

فیلمه تو سازیا، دل مه شکیا

بیزارم کردی له وه ای دنیا


یارکت ها کو، مبارکت بو

کاسه کوزه ات جمع که و اره بچو


آخه ظالم بدیم اَرات چه بی

او غریبه چی بیتر وَ ایمه بی


هر چی زجر کیشام، کاش وَ سرت بای

گرد یکی تر چیدو، ولام نوسای


خیانت کٍردی، آبریم بٍردی

مه خوم دیمو چیدو دسی گردی


آخه ظالم بدیم اَرات چه بی

او غریبه چی بیتر وَ ایمه بی


[ترجمه فارسی]

فیلم تو ساخته شد، دل من شکست

بیزارم کردی از این دنیا


یارت کجاست؟ مبارکت باشه

بارو بندیلتو ببنید از اینجا برو


آخه ظالم چه بدی در حقت کردم

اون غریبه چیش از من بهتر بود


هر چقدر زجر کشیدم، کاشکی به سرت بیاد

با یکی دیگه رفتی و پیشم نموندی


خیانت کردی، آبرومو بردی

من خودم دیدم رفتی دستشو گرفتی


آخه ظالم چه بدی در حقت کردم

اون غریبه چیش از من بهتر بود



پ.ن: دیروز بعد از ظهر داشتم وارد خونه می‌شدم؛ تا اینکه یه ماشین وایساد؛

راننده: ببخشید آقا!

من: بخشیدمتون این چه حرفیه!

راننده: آقا خیابون بیگ‌زاده کجاست؟

من: [با شک و تردید] کجا رو می‌گید؟

راننده: خیابون بیگ‌زاده رو می‌گم!

من: [با لبخند] خودم بیگ‌زاده هستم در خدمتتونم، اما خیابون شهید علی بیگ‌زاده اونور بلواره!

من: با کی کار داشتین؟

راننده: با آقای ****

من: آره همون طرفاست.

راننده: دستتون درد نکنه.

من: خواهش

من: [این چه وضع آدرس پرسیدنه! خب بگو خیابون شهید علی بیگ‌زاده! همین جوری آدرس پرسیدی که تو این شهر به کوچیکی گم شدی]

نظرات 23 + ارسال نظر
محمدهادی سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

محمد رضا شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 08:03 ق.ظ http://harper.blogsky.com

سلام
شما به ساخت بزرگترین وبلاگ گروهی دعوتید.
لطفاً نظراتتون رو بفرمایید.

کاوه سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://harper.blogsky.com

به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع، ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه، خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد!



اول کنم اندیشه ای تا برگزینم پیشه‌ای
آنگه به یک پیمانه می، اندیشه را باطل کنم

محمد شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خیلی جالب بود
اما قبلا گوش داده بودم
شبکه پرشین تی وی

امینه پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

این لیمو بلاگ که همیشه خدا خرابه.....

امینه پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

سلام حال شما و بانو خوبه؟
پس اهنگه دان کردید کاره خوبی کردید....
ی قسمت هست که میخونه :عشق دستته وقتی میزه شام و میچینه
تعبیر شما ازش چیه؟؟.....تعبیر زینب جووون؟

یادتون نره بهم بگید

سلام
خانم قبلاً اینو گوش داده بود.
در مورد این یه تیکه؛
عشق اصلاً اینجور چیزا نیست
شاید منظورش این باشه که از هر کاری که انجام می‌دی عشق می‌باره
مطمئن باش زینب هم همین نظر رو داره

دوقلوها پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام
گرفتار؟دردمند؟رنجور؟آشفته؟گوشه ی بیمارستان افتاده و ...
هم اگه بودین تا الات آپ کرده بودین..(البته دور از جون)
حالا که سالم؟سلامت؟شاد ؟بیحال(واسه روزه و روزه داری)و...هستید خداراشکر هنوز آپ نکردین!!!

نکنه اون آقاهه گیرتون اورده؟؟؟
ما که گفتیم آدرس غلط ندین(البته ندادین)
عاقبت گرفتار شدین...

هی ...جووونی....
.
.
.
.
.
.
بعد از این همه صحبت مقصود اصلیمون رساندن خبری بود:
به این شرح:
ما بالاخره آپ کردیم..قدم رنجه بفرمایید

فعلا

سلام
ممنون که حالم رو می‌پرسین.
چشم قدم رنجه می‌نماییم.

نه! بابت اون آقاهه خیالم راحته. کسی آدرس منو بهش نمی‌ده.
راستی دقت کردین؛ من یه آدرس اشتباهی دادم؛ همه باید آدرس منو اشتباهی بهش بدن.
این بدبخت چی می‌کشه

محسن چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام...

خوبی؟

کلیپ رو دیدمش، واقعا ترکونده بود. خالو...
--------------------------------------------

چرا به ملت نمیگی محمد امین اومد 7چشمه چی شد؟

مردمه یه چکرگه...

محسن چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام...

خوبی؟

کلیپ رو دیدمش، واقعا ترکونده بود. خالو...
--------------------------------------------

چرا به ملت نمیگی محمد امین اومد 7چشمه چی شد؟

مردمه یه چکرگه...

امینه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

خودش زودی میخونه حتما عجله داره...من که خودم وبم رو واسه آهنگش باز میکنم....

بازم این لیمو بلاگ‌تون خراب شد
هر چی می‌کنم صفحه باز نمی‌کنه.
وگرنه جوابا رو تو بلاگ خودتون می‌ذاشتم.

امینه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

آهنگه وبم؟ خواب بعدازظهر محسن چاووشی..من نمیدونم چرا همش چاووشی گوش میدم...البته رستاک هم عالیه....این آهنگ رو واسه زینب جووون بذارین

از اتفاق دانلود کردم. می‌خوام بهش بدم.
من طرفدار خواننده خاصی نیستم اما طرفدار آهنگ‌های با شخصیت هستم. البته بعضی وقت‌ها آهنگ‌های جلف رو گوش می‌دم.

امینه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

سلام حال شما؟
زینب جون چطورن ؟ حتما سلام منو برسونین بهش
خوب شما خودتون زحمت اونارو کشیدین حتما باید میگفتم کارشماس ...نمیشد که
درمورد فونتو اینا که گفتین آره حق باشماس دیشب نت خیلی اذیت میکرد حوصله م نکشید راست و ریست کنم

حتماً...
همین که عصر برم خونه سلامتون رو می‌رسونم.
آره، این نت که همیشه رو اعصابه

امینه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:46 ق.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

سلام آقا مسلم خوبید؟
ممنونم بابت لینکا دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدین
من چند روز درگیر بودم نتونستم بیام نت اما امشبو گفتم هر جور شده بیام و این لینکارو بذارم که دیگه گذاشتم
ممنونم

دوقلوها یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

ما؟نه ندزدیدیم‏!‏
ولی کشتنه را خوب اومدین !نظر خوبی بود

دوقلوها شنبه 31 تیر 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام
ممنون از دقتتون وآفرین بر هوش سرشارتون !
برنامه ریزی خیلی مهمه مخصوصا تو زندگی‏!‏
مردی که تموم وقتشا صرف کارش میکنه حالا هرچقدرم که برای رفاه خانوادش باشه اما به زن و بچهش(البته در مورد شما فعلا همسر)
نرسه نمیتونه موفق باشه
البته ما اصلا تجربه ای نداریم و این فقط در حد یه پیشنهاده و ما اصلا قصدی نداریم ولی این در حد یه توصیه پیشتون بمونه !
واینکه خیالتون راحت اصلا لو نمیرین ما زیادی هواتونا داریم
ایشاالله در همه ی زمینه ها موفق باشید

امینه جمعه 30 تیر 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

آره 1 مگابایت خیلی نی الان دیدم حجمشو
من 125 مگابایت روزانه گرفتم

امینه جمعه 30 تیر 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

ی آپ درمورد باب اسفنجی انگار من زودتر جنبیدم
شما لینک دانلود رو بدار خوبه منم میخواستم بدارم اما نداشتم شما بدار اگه آپشو نکردی بگو خودم میدارم

امینه جمعه 30 تیر 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

سلام سلام
چطورید؟
به به آدمای مشهور
وای باب اسفنجی رو هر کی زودتر نوشت
من عاشق باب اسفنجیم شما هم میبینید؟
بله اسمم وقتی اسم وب و قالبش رو عوض کردم ...اونم عوض کردم(چه عوض تو عوضی شد)
من اینا که گداشتسن دان نکردم آخه خیلی سرعت پایینه اعصابم نمیکشه

ما اینیم دیگه
من فردا صبح یکی از قسمتای باب اسفنجی رو می زارم برای دانلود. اسمش کاغذه.
فکر نکنم 1 مگابایت خیلی باشه. اما بازم اشکال نداره. ما همینجوری هم قبول داریم.

دوقلو ها پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

آقا مسلم خوب نیست آدم با مخاطبا رمزی حرف بزنه‏(با آقا محسن‏!‏‏)بگذریم‏!‏
نظرات واقعا با ارزشتون هنوز تو مرکز مدیریت هست‏!وقت نکردیم تایید کنیم‏!‏

ببخشید، سعی می‌کنم دیگه رمزی ننویسیم.
اما اینا رمزی نیست ها...
فقط به زبانم کردی نوشت و منم جواب دادم.
آخیش دستتون درد نکنه.
داشتم خفه می‌شدم

محسن پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام

عجب....

تو هم....؟!

پس بقیش رو چرا ننوشتی؟
اول روژ هاتی دلم گرتی و دس---- و پیم وتی تنیام و دادم برس ....
.
.
.
.
اصل جم که برانه بیل باد، بای---- عشق هاکورا عاشق کیه

هه تامه

بگم وقتی غلامیاری اومد 7چشمه چکارش کردن؟
مردمه بیشم چه کرد؟

بقیه اش رو نتونستم بنویسم.
تو مصراع سوم و چهارمش مشکل داشتم.
تشخیصش برام سخت بود.
بچو کره... بچو له خم بدتر
حال نیکم ورد حالاتت
راستی کلیپ جدید شهر موش‌ها رو دیدی!؟
از زینب بگیرش. جدیده. فعلاً قسمت اولش اومده؛ قسمت دومش دوبله شده اما الان داره میکس و صداگذاری میشه.
ترکونده

دوقلوها چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

راستی دفعه ی دیگه به مردم اینطوری آدرس ندین...
گم میشن اون دنیا جوابگو شمایین
فعلا
و درمورد جملات دکتر هم بعدا یه چیزی میگیم..

اون دنیا هم یه کاریش می‌کنیم.
همین که اومدن سراغم دوباره بهشون آدرس اشتباهی می‌دم تا برن یه جای دیگه. بهشون می‌گم من یکی دیگه‌ام.
راستی من که آدرس اشتباهی ندادم...

دوقلوها چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلااااااااااااام
اول ممنوووووووووووووووووووووون
دوم میدونستیم .....مسلم آرسنال!! خدایی تا حالا اسم به این باحالی نشنیدیم...
اما حالا نه اینکه عیال واااااااار شدین دیگه نه ....همون مسلم بیگ زاده بهتره!!!

اسمم تو این بلاگ از روز اول مسلم بیگ‌زاده بود اما یه جاهای دیگه، هر کاری که انجام می‌دادم اسم مسلم آرسنال رو روش می‌ذاشتم و همین شد ظرف 4 - 5 سال شهرتم جهانی شد.
بعدشم یه وبلاگ به همین اسم درست کردم اما همین که مشغله‌هام بیشتر شد بی‌خیالش شدم.

دوقلو ها چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام !
خوبین؟ماهم خوبیم از احوال پرسی شما
اول که یه سوال شما کلا عادت دارین آهنگ هایی با لهجه های متفاوت گوش کنین؟به هرحال مفهوم بسیار زیبایی داشت‏!‏
و دوم دیدین؟
نه خدایی؟
نگین خبر ندارین؟
خودتونا به اون راه نزنین دیگه‏!‏
دیدین آخر مشهور شدین؟؟
حالا چیکار کردین؟نکنه شهید شدین !
راسی ...هیچی خودتون بعدا میفهمین‏!‏

سلام
شما لطف دارین، خوبم مرسی!؟
اومدم ببینم چیه!
راستی من قبلاً با اسم مستعار مسلم آرسنال مشهور شده بودم. خیلی‌ها این اسم رو می‌شناختن اما منو از نزدیک ندیده بودن؛ اما الان دیگه اجازه ندارم از این اسم استفاده کنم.
یه جورایی دیگه ابهت و بزرگی قبل رو ندارم.
یادمه یه روز تو کافی نت دانشگاه یکی از نزدیک منو دید و کلی ذوق کرد.
گفت واقعاً شما همین مسلم آرسنالید؟
باور نمی‌کرد تا اینکه ایمیلم رو براش باز کردم.
ما اینیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد