مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

نگران خودمم...

چند روز پیش، بعد از مدت ها دوباره گریه کرده بود!

تمام بعد از ظهر رو تا غروب گریه کرده بود. خلاصه اینقدر گریه کرده بود که چشماش قرمز شدن.

همسرم رو می گم!

سر کار بودم که بهم زنگ زد. گفته بود که ظهر منتظر من نباشه و هر وقت رفتم خونه، تنهایی ناهار بخورم.

تا الان پیش نیومده که تنهایی غذا بخوریم. واسه همین ازش خواستم بگه موضوع چیه.

زد زیر گریه و نفهمیدم چی میگه. با اصرار زیاد ازش خواستم قضیه رو بهم بگه.

یکی از صمیمی ترین دوستاش تصادف کرده بود و بردنش آی سی یو!

الان دیگه بعد از چند تا عمل منتقلش کردن به بخش.



جدای از این اتفاق بد، برای چندمین بار برام اثبات شد که همسرم چه قلب مهربونی داره.

واسه همین این شعر زیبا رو به همسر همیشه خوبم تقدیم می کنم، هرچند می دونم در برابر مهربونی و قلب پاکش خیلی خیلی کمه.


------------- شهره / نگران خودمم / ترانه سرا: ساینا آزاد بخت -------------


نگران خودمم که چطوری بی تو بمونم

دوریتو و ندیدنتو کار من نیست نمیتونم


نگران لحظه هامم که منو بی تو نمیخواد

نگران دست هایی که تو نباشی  خیلی تنهاست


اینقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونمو می دم واسه با تو بودنم


نمیشه بی تو بمونم نمیدونم که میمونی

همه ترسم از اینه یه روزی پیشم نمونی


نگران لحظه هامم که منو بی تو نمیخواد

نگران دست هایی که تو نباشی  خیلی تنهاست


اینقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونمو می دم واسه با تو بودنم


برای دانلود آهنگ لطفاً بر روی لینک زیر کلیک کنید

Page Download


برای دانلود موزیک ویدیو این آهنگ لطفا کلیک کنید

دانلود با کیفیت اچ دی

دانلود با کیفیت پایین



نردبان...!

دزدی از نردبان خانه ای بالا می رفت.

از شیار پنجره شنید که کودکی می پرسد:خدا کجاست؟

صدای مادرانه ای پاسخ می دهد: خدا در جنگل است، عزیزم.

کودک می پرسید: چه کار می کند؟

مادر می گفت: دارد نردبان می سازد.

دزد از نردبان خانه پایین آمد و در سیاهی شب گم شد.



سالها بعد دزدی از نردبان خانه حکیمی بالا می رفت. از شیار پنجره شنید که کودکی می پرسید: خدا چرا نردبان می سازد؟

حکیم از پنجره به بیرون نگاه کرد. به نردبانی که سالها پیش، از آن پایین آمده بود و رو به کودک گفت: برای آنکه عده ای را از آن پایین بیاورد و عده ای را بالا ببرد.

ساده...

آهنگ ساده، یه جورایی شرح حال خودمه! تو این دنیایی که پره از فریب و دورویی، من سعی می کنم ساده بمونم! البته اینو خودم انتخاب کردم، سادگی دوران کودکیم رو می گم!
خیلی اتفاقا افتاده اما تصمیم گرفتم باز با همه صاف و ساده بمونم، اما تا جایی که می تونم با کسانی که می خوان از سادگی ام استفاده کنن، دوری کنم. شکر خدا همیشه دستشون رو شده؛ یعنی احساس می کنم خدا کمکم می کنه تا بفهمم. البته هیچوقت ازشون دلگیر نمیشم ولی خب سعی می کنم کمتر باهاشون ارتباط داشته باشم، آخه می دونم این دنیا مزرعه آخرته و هرچی بکاری اونجا برداشت می کنم. اینو هم می دونم که اونجا پست، مقام، ثروت و... به دردم نمی خوره و یه چیزای دیگه باید بکارم! با این حال زندگی هم می کنم ولی خب، اون دنیام رو فدای این دنیا نمی کنم.
خب، طبیعتاً این آهنگ خیلی برام دلنشینه، البته سرنوشت زندگی من مثل این ترانه نیست، حداقل تا الان (25 سالگی) نشده.




ساده بودم
ساده
ساده مثل کف دست
من نمیدانستم ساده بودن سخت است
مثل آیینه ی آب صاف و آسان بودم
دل و دستم یکرنگ مثل باران بودم
مثل باران بودم
که به خاک افتادم
دل بریدم رفتم
به سفر تن دادم

خشکسالی در پشت، قحط سالی در پیش
به تو روی آوردم در گریزم از خویش

ساده بودم ساده
پاک مثل کف دست
من چه میدانستم
ساده بودن سخت است
به تو دل خوش کردم
به تو عاشق بودم
شدم آیینه ی تو
صاف و صادق بودم
تو به من میگفتی
ساده بودن زیباست
عشق مثل خود تو
ساده مثل خود ما
عشق آزاده نبود
عاشقی ساده نبود
همسفر هر سفر راهی جاده نبود
مثل خوابی کوتاه عشق هم آمد و رفت
به همان آسانی
زخم سختی زد و رفت
قصه ی من این بود این سرآغازم شد
بعد از آن قصه ی عشق، هم هم آوازم شد

ساده بودم ساده
هستی ام در کف دست
من نمی دانستم ساده بودن سخت است! 


---------------------------------------

راد

ساده بودم
آلبوم به یادم باش
اندازه فایل: 4.451
مگابایت
مدت:  4:44 دقیقه

 

Download

ون پرسی: هواداران می دانند من احساساتی هستم!

ون پرسی از تشویق های هواداران در این هفته ها لذت برده است.

تنها سه هفته پس از وارد شدن به باشگاه صدتایی های آرسنال، کاپیتان ون پرسی بار دیگر مقابل ساندرلند دو گل به ثمر رساند که منجر به پیروزی آرسنال در آن بازی شد.

گل های رابین در این بازی ها، با منفجر شدن ورزشگاه همراه بود و هواداران او را به شدت تشویق می کردند. رابین بار دیگر باید در امارات مقابل استوک بازی کند و می تواند منتظر یک استقبال گرم دیگر باشد.

بازیکن هلندی آرسنال معتقد است در برابر حمایت هواداران احساس کوچکی میکند!

"شنیدن تشویق ها زیباست! من همه نظرات را میخوانم. من هواداران را خیلی خیلی جدی گرفته ام و فکر می کنم آنها عالی هستند.

فوق العاده است که بدانید مردم کاری که شما انجام می دهید را دوست دارند. فکر می کنم آنها می بینند که من برای کاری که انجام می دهم، پرشور و احساس هستم و عاشق بازی هستم. بنابراین تعریف و تمجید های بزرگی است و من عاشق شنیدن این چیزها هستم!

اما ما هنوز راه زیادی در پیش داریم و چیزهایی زیادی برای اثبات وجود دارد. هنوز اوایل فصل است بنابراین هدف من اینست که همینطور ادامه دهم و قوی و قوی تر شوم. "


برای دانلود ویدئوی بازی ون پرسی مقابل ساندرلند بر روی لینک زیر کلیک کنید!

Page Download

___________________________________________

منبع: وبسایت رسمی آرسنال / www.arsenal.com