مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

روز زن

 

من فقط عاشق اینم، روزایی که با تو تنهام 

کارو بارو زندگیم رو بزارم برای فردا 

من فقط عاشق اینم، وقتی از همه کلافم 

بشینم یه گوشه ی دنج، موهای تورا ببافم 

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم 

حواست به من نباشه، دزدکی تورا ببینم 

من فقط عاشق اینم، عمری از خدا بگیرم 

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم  

ترانه سرا: افشین مقدم  (الکی - سیاوش قمیشی)

نظرات 7 + ارسال نظر
اندکی صبر... سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://sahar1362.blogfa.com

خوشبخت شین ایشالا....

غریبه ی تنها پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

چه خوبه که مردای ایرانی یاد بگیرن این حرفا رو بزنن
امیدوارم به پای هم پیر شین و هر سال از زندگی مشترکتون عاشقانه تر از سال قبل بگذره

شاید باورش برای هر کسی سخت باشه؛ اما باید به عرض برسونم تک تک کلماتی که در بیت‌های زیر وجود دارن در مورد رفتار و زندگی من مصداقه.
می‌دونم تو این دوره و زمونه کسی باور نمی‌کنه، جز خود خانمم
البته این اصلاً تقصیر کسی نیست و زمونه مارو اینجوری کرده

چشم درشت چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

ایشا... آب شهرتون زود تمیز شه و شما مشکلی نداشته باشید

چشم درشت چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام آقای بیگ زاده خوبید؟
ببخشید دیر اومدم
جواب سوالتون:نه ما چشم درشتا هم دنیارو همونجوری میبینیم

فاطمه یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام

میلاد با سعادت فاطمه زهرا بر شما و بخصوص بر خانم گلتون مبارک

همراه با بهترین آرزوها برای شما خانواده گرم و صمیمی

سلام
دستتون درد نکنه که بهم سر زدین. امیدوارم شما هم تو مراحل زندگیتون موفق باشید.

اشک - غریبه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com

آقا خیلی مبارکه!
صمیمانه تبریک می گم
خوشبخت باشید

ممنون عزیزم...
دستتون درد نکنه کلیک رنجه فرمودید.

دوقلوها شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام
روز زن و مادر را به همسرتون و مادرتون . همه ی خانوم ها تبریک میگیم امیدواریم زیر سایه ی فاطمه زهرا همیشه ی همیشه موفق باشند
راستی متنتون واقعا عالی بود

ممنون از لطفتون
مادر خانومم رو فراموش کردین
در کل خیلی خوشحال شدم بهم سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد