مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

Self Control



Laura Branigan - Self Control

Oh the night is my world
City light painted girls
In the day nothing matters
It's the night time that flatters
In the night no control
Through the wall something breaking
Wearing white as you're walking
Down the street of my soul
You take myself you take my self control
You got me living only for the night
Before the morning comes
A story's told
You take myself you take my self control
Another night, another day goes by
I never stop myself to wonder why
You help me to forget to play my role
You take myself you take my self control
I, I live among the creatures of the night
I haven't got the will to try and fight
Against a new tomorrow
So I guess I'll just believe it
That tomorrow never comes
I say night I'm living in the forest of my dream
I know the night is not as it would seem
I must believe in something
So I'll make myself believe it
That this night will never go

ترجمه فارسی
آه، شب دنیای من است
روشنایی شهر و دختران رنگارنگ
در روز هیچ چیز اهمیت ندارد
این شب است که مرا گمراه می کند
در شب کنترلی وجود ندارد (نمی توانم خودم را کنترل کنم)
آن سوی دیوار چیزی در حال شکست است
و تو سفید پوشیده ای در حالیکه قدم می زنی
در خیابان روح من
تو می گیری، تو کنترل مرا می گیری
تو مرا فقط برای زندگی در شب آفریده ای
قبل از اینکه صبح بیاید
یک داستان گفته شد
تو می گیری، تو کنترل مرا می گیری
یک شب دیگر، یک روز دیگر می رود با این خیال که
من هیچ وقت پایان نمی دهم به اینکه در شگفت باشم که چرا
تو به من کمک می کنی که من نقشم را فراموش کنم
تو می گیری، تو کنترل مرا می گیری
من، من در میان مخلوقات شب زندگی می کنم
من هنوز خواست و اراده برای تلاش و نبرد را به دست نیاورده ام...
در برابر یک فردای جدید
بنابر این من گمان می کنم من فقط باور خواهم داشت که...
که فردا هیچ وقت نخواهد آمد
من می گویم شب، من در جنگل رویاهایم زندگی می کنم
من می دانم که شب آنطور نیست که به نظر می رسد
من باید ایمان داشته باشم به بعضی چیزها
پس من خودم را واداربه این باور می کنم
که این شب هیچ گاه نخواهد رفت

برای دانلود آهنگ و موزیک ویدیو بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید
Page Download - Music
Page Download - Music Video

نظرات 4 + ارسال نظر
rq پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:19 ق.ظ

عالی دمت گرم

علی ارشدی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

آقا من عاشق این آهنگم اومدم سری به سایتت بزنم دیدم اینو گذاشتی
دمت گرم

amine پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://aram-kenaram-bash.blogfa.com

سلام اقای بیگ زاده.خوب هستید..؟ اوه بله بلاگفا گیر میده.اما فک کنم اگه رمز رو انگلیسی تایپ کنید گیر نده.نمیدونم والا.ما شرمنده ایم...بله تازگیا کم سر میزنم نت .ی بچه هم داریم که چند وقت دیگه بدنیا میاد.از الان وقت نمیکنم..به زینب جان سلام برسونید

مسلم بیگ‌زاده سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 08:46 ق.ظ http://beigzadeh-m.ir

من برای اینکه از خود چیزی به تو بفهمانم جز چشمانم هیچ چیزی ندارم…
احمد شاملو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد