مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...
مسلم بیگ زاده

مسلم بیگ زاده

دفتر انشای من...

مه‌ی...


فرمیسک / مه‌ی

هینده ناهینه دنیا خم بخوی
امانه­تی  هاتوی ده­به  زو بروی

خو به تایبه­تی  روژانی  پیری
با  شه­پول  بگری به گوشه گیری

به­بی خه­می بژی، به­بی خه­می بمره
تو  شه­یدا یه­کی می خانه بگره

صوفی  بسیه­تی   راستی مه­پوشه
وره له­گل  من پیکیک بنوشه

 ئه­ره  بو ئه­ولا  وه­کو  مزرایه
کلوشه­ی ریشت چی له­در نایه

به­بی خه­می بژی به­بی خه­می بمره
تو  شه­یدا یه­کی می خانه بگره

برای دانلود موزیک ویدیوی مه‌ی، با صدای فرمیسک، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.
حجم: 12.9 مگابایت / فرمت: WMV / کیفیت: معمولی

نظرات 13 + ارسال نظر
آریو دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 01:20 ق.ظ

این آهنگ لری لکیه الکی نگید کردیه

کوردستان(afsar2Law) یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

موزیک ویدئو بی وفا فرمیسک هم قشنگه که فک کنم بعد اون به ایران ممنوعش کردن

کوردستان یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

سلاو و سپاس بو گورانی دانانی خاتون فرمیسک گیانی...


فرمیسک از آشناهای نزدیک خودمونه و مهابادی هستش از استان آذربایجان غربی که الان کردستان عراق هستش؛ این آهنگ می رو هم خود مهاباد اجرا کرده؛ خیلی سختی کشیده و امیدوارم روزی به همه ی آرزوهاش برسه؛ اون عاشق مامانشه و متاسفانه به ایران ممنوع الورودش کردن؛ بنده خدا تویه کلیپاشم لخت و فلان نیس، اما نمی دونم چرا گاهی ما کردها رو که ساکنان اصلی این دیاریم، خط کشی می کنن؟!...

عاشق یک لحظه نگاهت دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

قاصدک بیا کنارم / لحظه ی پاکِ اذونه

بیا آیتی بخونیم / ببریم داخل خونه

بیا حالا که خدامون / درا رو وا کرده الان

بیا تا دست به دعا شیم / قبول شه به حق قرآن

خدایا ...دلم گرفته / چرا... حوصله ندارم؟

من بیام سرم رو امشب... ؟ / رویِ شونه هات بزارم.؟

خدایا بحق قرآن / تو مواظب دلا باش .

راه هایی که اشتباهه / خودِ تو نشون بدی کاش

خدا ...؟ باز با دست خالی / اومدم شرمنده باشم

من گدایِ خانه زادم / نمیشه ...برنده باشم

خدایا میخوام که با تو / بمونم تا آخرِ راه

با این بالهایِ شکستم / نمونم...؟ تویِ جاده ها

خدا....محکمم نگهدار / تا رها نشم دوباره

کاشکی... هیچ کسی ندونه / افتادن.... چه دردی داره

مهربون ِروز تنگم / مرحمِ زخما و دردم

من به مهربونیِ تو / دوباره بازم میخندم

تو ...همیشه مهربونی / واسه ی همه همین باش

کاشکی ...قدرتو بدونم / کاش فراموشم نشه ...کاش.

دوقلوها دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

دلمون تنگ شده بود واسه خودتون و وبتون....
اومدیم بگیم سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
و بریم....

اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید اشک بریزی،لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست میدی.

شکسپیر

یا علی

امینه یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام چطوری د؟ الان با گوشی که نمیشه دان کرد میشه ولی شارژم کم.من نشنیدم تاحالا و نمیشناسم بانو رو.بانوی خودتون خوبن؟

سلام
چه عجب...
می گفتین گاوی، گوسفندی، مرغی، جوجه‌ای چیزی قربونی کنیم
اشکال ندارم؛ من‌هم نمی‌شناسمش. فقط می‌دونم کردی می‌خونن. و اینکه مهابادیه! یعنی آذربایجان غربیه
اون که همیشه خوبه.
سلام میرسونن.

غریبه ی تنها یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

راستی چشمای قشنگی داره ها

سلام مسلم جان من امروز pm که گذاشته بودید واسه عضویت در وبلاگ رو دیدم.آره واقعا جای کل کل اروپا بخصوص رئال و بارسا خیلی خالیه و من تصمیم داشتم بعد از امتحان کنکور کارشناسیم یک فکری به حال این نقطه ضعف باشم که الان خوشحالم کسیو پیدا کردم که هم محترم و هم هم رشته ی خودم و هم میشه ایشون رو به عنوان مدیر یک بخش فنی انتخاب کرد.من با این پیشنهادتون موافقم فقط یک نام کاربری به من بدید تا اکانتتونو بسازم.راستی شما ترم چند it هستی؟ جواب رو یا به صندوق پستیم ارسال کنید یا در پست ثابت وبلاگ.از آشنایی با شما خوشحال شدم به امید روزهای طلایی تر در کنار دوستان.تا های بعد بای

سلام
خوشحالم که موافقت کردین.
جواب کامل رو به پست الکترونیک‌تون ارسال کردم.
راستی من رشتم آی‌تی نیست. کارم طراحیه صفحات وبه.
تحصیلات آکادمیک من حسابداری بوده ولی می‌خوام برم کامپیوتر بخونم.
خدا رو چه دیدی؛ شاید آی تی باشه.

ایران دخت چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 07:54 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com/

سلام. قبول نیست.پس چرامن هیچی نفهمیدم از اینا!!!! همیشهدلم میخاست کردی یاد بگیرم. اما هیکس یادم نمیده

محسن چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام....

پس دتله هنه کو؟

محسن سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام....

یه ده کیه؟
اقه رنگینه؟
میام پیشت برام بزارش...
------------------------------------
امتحات تموم شد....در حال لذت بردنیم، حسی که امتحان آخر رو میدی و تموم میشه با هیچ چیز دیگه عوض نمیکنم، به قول دوستان " یه هم ده مل خستیم، دی تمام"
آقا بیمینه و خوشال

ممنان
خوشحال شدم سر زدی.
فکر کنم چند روز پیش موقعی که اومدی پیشم من داشتم گوش می دادم. البته تو لیست فاوریت بود و یه باری پخش شد.
یادت رفته.
حق داری، عکسش مال آلبوم قبلیه...

دوقلوها سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

We were the first

ما اول شدیم....

آره...
فکر کنم چندباری میشه؛ اما بر عکس، من تا الان نشده اول بشم.
شاید یه روزی منم اول شدم

دوقلوها سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ما همین الان داریم این آهنگ را البته موزیک ویدیو ش را دانلود میکنیم

تا این داره کامل میشه بگیم که ما آپیییییییییییییییم


این خانوم لهجهش کجایی هست؟؟؟
آهنگ و موزیکش خیلی زیبا بودممنووووووووووووووووونیم...

سلام
بچشم،حتما یه سر میام بلاگتون.
راستش اینو تو آرشیو ویدیوها دیدم. آهنگش به دل نشست.
زبونش کردیه. یه چیز جالب دیگه، معنی اسمش خیلی قشنگه، یعنی اشک! در کل خوشحالم که توجه کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد